Treći dan predavanja donio je pravu malu školu vrhunskog sportskog menadžmenta. Kroz tri dinamična izlaganja, sudionici su zavirili iza kulisa velikih sportskih organizacija, saznali kako se gradi lojalnost navijača i kako se, usprkos budžetskim ograničenjima, događaju čuda na terenu, ali i izvan njega.
Nakon kratkog pregleda prvog bloka predavanja, prvi je mikrofon preuzeo Ivan Kraljević, menadžer marketinga u UEFA-i i čovjek s impresivnom međunarodnom karijerom. Rođen u Hrvatskoj, odrastao u Australiji, školovan u Sydneyu i Irskoj, a trenutno aktivan na najvećim sportskim pozornicama Europe. Ivan je sudionicima donio globalnu perspektivu. Kroz primjere iz prakse otkrio je kako UEFA komunicira s milijunima navijača diljem svijeta, kako gradi odnose s partnerima i kako se sport pretvara u emociju, a emocija u uspješan proizvod.
Nakon njega, svoja iskustva je podijelila Maja Marić, direktorica agencije Planer, koja stoji iza nekih od najzapaženijih sportskih i korporativnih evenata u regiji. Njezino predavanje bilo je pravi vodič za svakoga tko sanja o besprijekorno organiziranom događanju. Od strategije, logistike, protokola do kriznih situacija, Maja je podijelila konkretne alate i trikove iz prve ruke, sve uz začin dobrog humora i još boljih primjera iz prakse.
Za kraj dana, pozornicu je zauzela Anita Šikić iz Hrvatskog rukometnog saveza. Kroz svoje dugogodišnje iskustvo na projektima poput Hanžekovićevog memorijala, svjetskih i europskih prvenstava u različitim sportovima, Anita je pokazala kako se s ograničenim resursima mogu stvarati vrhunski događaji. Njezina sposobnost da prepozna priliku unutar izazova i pretvori je u dodanu vrijednost ostavila je snažan dojam na naše sudionike. Također, pokazala je kako neka naizgled jednostavna kreativna rješenja mogu napraviti neko natjecanje nezaboravnim.
Sve u svemu, dan je bio sve samo ne “običan radni dan”. Bio je to put kroz strategiju, strast, organizaciju i inspiraciju, baš onako kako to i priliči sportu.
Comments are closed